Listen & view Nelly - St. Louie lyrics & tabs

Track : St. Louie

Artist : Nelly

Album : Country Grammar

- -

rap Nelly Hip-Hop hip hop hiphop

St. Louie by Nelly from album Country Grammar

Duration : 4 minutes & 27 seconds.

Listener : 37712 peoples.

Played : 100536 times and counting.

You can find me in St. Louie
Where the gun play rang all day
Some got jobs and some sell yay
Others just smoke and fuck all day.

I'm from the home of the Red Fox, Ced the Entertainer
Jettin' off with Brian Cox, I'll see ya later
Maybe not 'cause I got somethin' hot
In the Navigator waitin' in the parkin' lot
A Bad Boy and I Ryde Rougher than The LOX
I keep 'em both cocked, need her ass to bring it
Now tell me boss have you seen her
Have you seen her, 9 millimeter
Makin' niggas believer
Hop out the 2 seater, now Vokal wife beater
Levi's fresh from the cleaners
Heavy starch with the cuff
Like fuck it leave it to beaver
Catch me in the galleria, plaza, Chesterfield
Rollin' down holly hills
In a black Sedan Deville
I used to love they when hit me for a rocker
Maybe a bopper, I kept it proper
A non-stopper, around the clocker
Now it's cool pull up the benz and helicopter.

You can find me in St. Louie
Where the gun play rang all day
Some got jobs and some sell yay
Others just smoke and fuck all day.

Sunday mornin' crack of dawn and I'm yawnin'
Natural bridge and kingshighway is where I'm goin'
Wake up man and start blowin'
Gotta get these juices flowin'
Now I'm gonna tell ya one more time
For you cats that just ain't knowin'
Hey, you can find me in St.Louie
And the whole me fedy and easy gettin' slow
Grabbin' the optmo, sharpin up my flow
Practicin' for my show
That's usually how it goes
Baby ready to roll, The Chronic already rolled
Swing through our valid sounds
Knockin' out of control
Like a boom boom boom, who is it?
It's Jackie Fros, the one who's gettin' where he at
And he told yo who's the boss
I'm like a human hot sauce
Thinkin' I'll burn your thoughs
Your informatin' was false
I'll show you just what it coss
In the M I crooked letter crooked letter O U R I
No one could do it better.

You can find me in St. Louie
Where the gun play rang all day
Some got jobs and some sell yay
Others just smoke and fuck all day.

Now in the middle we keep it crunk and jiggy
Love Pac and Biggie
The way that you love your sticky
Call Louie yeah you pissy
Mixed with hen and crissy
Bumpin Tim and Missy
With Slim he used to diss me
In the red Expdishy
That's Okay though
She can ride just for the day though
Can't even be house guest like Kato
I'm a dog I said it woof woof
Now call me Snoopy
Wouldn't have me in a hooky
Now you see me in a coupy
In front of utopia, I'm hopin' ya
Come down here chippin' man I'm toastin' ya
Thanksgiving round these parts, yo we roastin' ya
And when the heat come down
Get ghostin' ya god bless us
Loax with us, just how he jokes with us
My daddy told me this said I'm supposed to bust
Don't be provokin' us
It ain't no joke in us
Just the north south east west coastin' us.

You can find me in St. Louie
Where the gun play rang all day
Some got jobs and some sell yay
Others just smoke and fuck all day.

Similar Tracks of St. Louie( Nelly )

Loading Time :0.66726994514465mem :1572864